Программы для предприятий и бизнеса (16)
Клавиатуры (12)
Наушники и гарнитуры (11)
Искусственный интеллект (12)
Графика и дизайн (78)
Программы для Mac Os, iOS (57)
Программы для Android (27)
Программы для смартфонов (мобильных телефонов) (25)
Программы для бухгалтерского учета (1)
Другие программы, книги (6)
Компанія готує масштабне оновлення операційної системи, орієнтоване насамперед на підвищення продуктивності ігор і комфорт використання на портативних ігрових ПК. У Microsoft прямо заявляють про амбіцію зробити Windows найкращою платформою для ігор і не приховують, що нові зміни є відповіддю на зростаючу популярність SteamOS.
Протягом останнього року компанія активно підтримує сегмент портативних ігрових пристроїв, і майбутні оновлення лише підкреслюють цей курс. Основний фокус зроблено на глибокі системні оптимізації: зменшення активності фонових процесів, ефективніший розподіл ресурсів між системою та іграми, покращене управління енергоспоживанням, а також оновлення графічної підсистеми та драйверів. У підсумку ігри повинні отримувати більше обчислювальних ресурсів, працювати стабільніше та з меншою кількістю просідань продуктивності.
Однією з ключових новинок для портативних пристроїв стане Auto SR — системна технологія масштабування зображення. Вона працює на рівні Windows 11 і дозволяє автоматично підвищувати чіткість картинки та частоту кадрів у підтримуваних іграх без будь-яких змін з боку розробників. Першими цю функцію отримають Xbox Ally X на базі процесорів Ryzen AI з вбудованими NPU, але згодом її планують розширити й на інші сумісні пристрої.
Ще одним важливим кроком стане впровадження Advanced Shader Delivery. Ця технологія завантажує необхідні шейдери ще на етапі інсталяції гри, що значно скорочує час першого запуску, зменшує кількість мікрофризів і позитивно впливає на автономність портативних систем. Microsoft уже розширює перелік ігор з підтримкою ASD на лінійці ROG Ally та поступово інтегрує цю можливість для нового обладнання й альтернативних цифрових магазинів.
На тлі активних дій Valve, яка продовжує розвивати Steam Deck і нещодавно представила Steam Machine, Microsoft явно прискорює власну стратегію. Саме успіх SteamOS свого часу задав темп розвитку портативного геймінгу, і тепер Windows намагається надолужити втрачене вже на системному рівні.
Ставка робиться на екосистему Xbox Ally у поєднанні з глибокими оптимізаціями Windows 11. Таким чином Microsoft поступово готується до прямої конкуренції зі SteamOS і прагне знову закріпити за Windows статус універсальної та головної платформи для ігор — незалежно від того, де користувач купує і запускає свої ігрові проєкти.
Експериментальний браузер із яскравим характером і глибокою інтеграцією штучного інтелекту
ПодробнееМы используем файлы cookie и плагины для улучшения работы веб-сайта, анализа наших маркетинговых усилий и предоставления предложений через партнеров по рекламе, маркетингу и аналитике. Пользование этим сайтом и дальнейшее его посещения означает, что вы даете согласие на использование выше указанных файлов и плагинов. Принять и закрыть