Програми для підприємств і бізнесу (16)
Клавіатури (12)
Навушники і гарнітури (11)
Штучний інтелект (12)
Графіка та дизайн (78)
Програми для Mac Os, iOS (57)
Програми для Android (27)
Програми для смартфонів (мобільних телефонів) (25)
Програми для бухгалтерського обліку (1)
Інші програми, книжки (6)
Компанія готує масштабне оновлення операційної системи, орієнтоване насамперед на підвищення продуктивності ігор і комфорт використання на портативних ігрових ПК. У Microsoft прямо заявляють про амбіцію зробити Windows найкращою платформою для ігор і не приховують, що нові зміни є відповіддю на зростаючу популярність SteamOS.
Протягом останнього року компанія активно підтримує сегмент портативних ігрових пристроїв, і майбутні оновлення лише підкреслюють цей курс. Основний фокус зроблено на глибокі системні оптимізації: зменшення активності фонових процесів, ефективніший розподіл ресурсів між системою та іграми, покращене управління енергоспоживанням, а також оновлення графічної підсистеми та драйверів. У підсумку ігри повинні отримувати більше обчислювальних ресурсів, працювати стабільніше та з меншою кількістю просідань продуктивності.
Однією з ключових новинок для портативних пристроїв стане Auto SR — системна технологія масштабування зображення. Вона працює на рівні Windows 11 і дозволяє автоматично підвищувати чіткість картинки та частоту кадрів у підтримуваних іграх без будь-яких змін з боку розробників. Першими цю функцію отримають Xbox Ally X на базі процесорів Ryzen AI з вбудованими NPU, але згодом її планують розширити й на інші сумісні пристрої.
Ще одним важливим кроком стане впровадження Advanced Shader Delivery. Ця технологія завантажує необхідні шейдери ще на етапі інсталяції гри, що значно скорочує час першого запуску, зменшує кількість мікрофризів і позитивно впливає на автономність портативних систем. Microsoft уже розширює перелік ігор з підтримкою ASD на лінійці ROG Ally та поступово інтегрує цю можливість для нового обладнання й альтернативних цифрових магазинів.
На тлі активних дій Valve, яка продовжує розвивати Steam Deck і нещодавно представила Steam Machine, Microsoft явно прискорює власну стратегію. Саме успіх SteamOS свого часу задав темп розвитку портативного геймінгу, і тепер Windows намагається надолужити втрачене вже на системному рівні.
Ставка робиться на екосистему Xbox Ally у поєднанні з глибокими оптимізаціями Windows 11. Таким чином Microsoft поступово готується до прямої конкуренції зі SteamOS і прагне знову закріпити за Windows статус універсальної та головної платформи для ігор — незалежно від того, де користувач купує і запускає свої ігрові проєкти.
Експериментальний браузер із яскравим характером і глибокою інтеграцією штучного інтелекту
ДетальнішеМи використовуємо файли cookie та плагіни для покращення роботи веб-сайту, аналізу наших маркетингових зусиль і надання пропозицій через партнерів з реклами, маркетингу і аналітики. Користування цим веб-сайтом і подальше його відвідування означає, що Ви надаєте згоду на використання вище зазначених файлів та плагінів. Прийняти і закрити